Belastingservice 2024

Home » Blog » Algemeen nieuws » Belastingservice 2024
26 april 2024

Elk jaar organiseert ACV provincie Antwerpen exclusief voor leden een belastingservice,
telefonisch en fysiek. Dit jaar gaat de belastingservice door van 4 juni t/m 28 juni 2024.
Opgelet, je kan pas vanaf 29 april 2024 een afspraak maken!


Geef ACV provincie Antwerpen je mandaat (indien je dit vorig jaar nog niet hebt gedaan).
Geef ACV provincie Antwerpen je mandaat via de website van de FOD Financiën.
Hierdoor krijgt ACV provincie Antwerpen toegang tot je dossier in Tax-on-Web en tot je fiscale gegevens in MyMinFin.be.
Op basis van deze gegevens kan ACV provincie Antwerpen op afstand je aangifte invullen en doorsturen naar de fiscus.


Maak vanaf 29 april 2024 een afspraak om je belastingbriefin te vullen.
Mandaat in orde? ACV provincie Antwerpen stuurt je een e-mail met de link naar onze online afsprakenagenda.
Via enkele eenvoudige vragen krijg je jouw afspraak op maat van jouw type aangifte.
Let op: 1 afspraak = 1 belastingbrief
Tijdens een afspraak wordt 1 belastingbrief ingevuld.


Een medewerker van ACV provincie Antwerpen belt je of je begeeft je naar het ACV-dienstencentrum.
Een medewerker van ACV provincie Antwerpen belt je op het tijdstip
van de afspraak om samen je belastingaangifte te overlopen en indien nodig aan te vullen of te verbeteren.
Na jouw akkoord dient de ACV-medewerker jouw belastingaangifte in.
Of je komt langs op het tijdstip en op de locatie van jouw afspraak.

TOT SLOT: TOT WANNEER KAN IK MIJN AANGIFTE DOEN?

Voor het indienen van je belastingaangifte zijn er verschillende termijnen: op papier
(30 juni) of via Tax-on-Web (15 juli 2024).

OPGELET: ACV provincie Antwerpen vult ENKEL
van 4 tot en met 28 juni belastingbrieven in.
Via deze belastingservice hoopt ACV provincie Antwerpen
je zo goed mogelijk te helpen met je belastingaangifte!